DIORSHOW ICONIC OVERCURL

Witajcie kochani,

Właśnie zapaliłam w całym salonie mnóstwo świeczek i zaparzyłam herbaty na poprawę nastroju. Pogoda jest tak przygnębiająca że gdyby nie to że muszę napisać Wam dzisiejszy post to poszłabym spać! Jest strasznie ... zimno, pada i do tego jakaś dziwna mgła. Nic tylko siąść i płakać...
Dobrze że mam o czym dziś pisać i nie muszę oglądać co się dzieje za oknem.

Przychodzę do Was dziś z postem na temat tuszu do rzęs. Sama bym go nigdy nie kupiła ale pod namową koleżanki się zdecydowałam. Raczej nie inwestuje w drogie kosmetyki do makijażu oczu ale tym razem zaszalałam. Szczerze mówiąc wolę zapłacić więcej za kosmetyki do pielęgnacji mojej cery. No ale kupiłam i przychodzę do Was z moją opinią na jego temat.

Tusz do rzęs DIORSHOW ICONIC OVERCURL ma za zadanie ekstremalnie powiększyć i podkręcić nasze rzęsy i rzeczywiście taki daje efekt. Już po pierwszym przeciągnięciu szczoteczką efekt jest powalający i robi wrażenie. Taki efekt uzyskujemy też dzięki zakrzywionej szczoteczce która ładnie nam te rzęsy podkręca przy czym ich nie skleja i ładnie rozczesuje.


Właściwie nie ma się co rozpisywać jakoś szczególnie nad tym produktem gdyż w 100% spełnia nasze oczekiwania i to co producent obiecuje. Opakowanie jest eleganckie, wygodne i póki co nic mi się z nim nie dzieje. Musimy uważać bo czasem wydostaje się na końcówce szczotki za dużo tuszu ale spokojnie go z powrotem wepchniemy do opakowania. Z tuszu jestem naprawdę zadowolona ale raczej go już nie kupię z racji ceny. Koszt takiego tuszu to 159 zł. Nawiasem mówiąc podobny efekt uzyskuje z tuszem Maybelline Volum Express Lift Up pogrubiający i unoszący rzęsy a jego cena to jakieś 22 zł.
Wracając jeszcze do tuszu od Dior to warto zaznaczyć że tusz utrzymuje się przez cały dzień, nie osypuje się i czasem jak się zapomnę i potrę oko to tusz spokojnie zostaje na swoim miejscu. Tak więc plus :) Jestem z niego naprawdę zadowolona i szczerze Wam go mogę polecić :)
Czasem warto zaszaleć, prawda? :)

Trzymajcie się cieplutko i uważajcie na siebie :)
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania