ORIGINS A Perfect World

Hej kochani,

Witam Was w to piękne, słoneczne, majowe popołudnie. Pogoda nam dopisuje to człowiekowi aż chce się żyć i ma pełno energii!

Przychodzę dziś do Was z moim nowym żelem do mycia twarzy. Właściwie już nie taki nowy bo używam go dwa tygodnie ale na tyle się poznaliśmy że mogę o nim kilka słów napisać.
Żel ten jest marki ORIGINS z serii A PERFECT WORLD with white tea.

Jest to już kolejny kosmetyk tej marki i za każdym razem jestem zadowolona. Tak też jest w przypadku tego żelu.
Bardzo ładnie pachnie, świeżo, orzeźwiająco. Jest mega wydajny. Wystarczy wycisnąć z opakowania krople wielkości grochu na dłoń i to nam wystarczy by dokładnie umyć naszą twarz. Ładnie się pieni, lubię jak kosmetyki się pienią. Bardzo dokładnie oczyszcza naszą twarz. Skóra po umyciu jest świeża, delikatna w dotyku, dokładnie oczyszczona i gotowa do dalszej pielęgnacji. Żel ten radzi sobie z makijażem czy jego resztkami. Zawiera w swoim składzie białą herbatę, minerały i aminokwasy palmy kokosu oraz owsa.

 Jestem z niego bardzo zadowolona chociaż ma jeden minus który jakoś szczególnie mi nie przeszkadza ale jednak jest, otóż żel ten szczypie mnie w oczy. Już dawno nie miałam żelu który szczypie mnie w oczy. Cóż tragedii z tego powodu jakoś strasznie nie ma, nadal go będę używać i nadal będę zadowolona :) Używanie go sprawia mi radość. Jego opakowanie jest również wygodne i praktyczne. Żel ten kupiłam za ok 110 zł za 150 ml. Myślę że jest wart swojej ceny gdyż jest naprawdę bardzo wydajny i starczy nam na kawał czasu. Ja kupiłam w sklepie stacjonarnym ale również kupicie online. Mogę go Wam spokojnie polecić bo będziecie tak samo zadowolona jak ja :) Spokojnie mogą  go używać osoby z cerą mieszaną czy normalną. Pewnie do niego wrócę ale mam jeszcze kilka żeli na oku. Więc muszę przetestować wszystko po kolei :)



Znacie ten kosmetyk? Możecie mi o nim coś napisać? Chętnie poczytam :)
Cudownego popołudnia oraz wieczou :)
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania