Na ratunek paznokciom


Witajcie,

Już jakiś czas temu obiecałam Wam że napiszę o produkcie który pomógł mi w odbudowie moich paznokci które były w mega fatalnym stanie. Lekko ze mną nie miały bo najpierw męczyłam je tipsami, żelami kiedy były jeszcze bardzo modne a następnie przeszłam na hybyrdy. Na okręta cały czas było coś :) Po pewnym czasie stwierdziłam że stawiam na tradycyjne lakiery i między czasie zadbam o paznokcie które powinny dostać nagrodę po tych katorgach.
Oczywiście zaznaczę tu że paznokcie były robione przez fachowców w salonach kosmetycznych lub sama robiłam a znam się na tym ale mimo wszystko jestem zdania że wieczne żele, tipsy i inne nowości nie robią dobrze paznokciom.
Paznokcie się rozdwajały, łamały i nie mogłam ich w ogóle zapuścić. Próbowałam różnych odżywek ale niestety nie było takich efektów jakie chciałam.
Przez przypadek w drogerii natknęłam się na serum do paznokci Sally Hansen, Moisture Rehab. Kupiłam z ciekawości i jak mówią że ciekawość nie popłaca tak tym razem popłaciła :)

Obiecałam sobie że sumiennie, codziennie będę nakładać serum na noc. I tak też robiłam. Po tygodniu stosowania zauważyłam że paznokcie stają się twardsze i nie rozdwajają się. Teraz już po dłuższej kuracji widzę że paznokcie są mocniejsze, zdrowsze i nie mam z nimi problemów. Nie stosuję już odżywki codziennie a tylko wtedy gdy zmywam lakier. Daje wtedy paznokciom jeden czy dwa dni spokoju i w tym czasie aplikuje serum.
Kosmetyk ten nakładałam zawsze wieczorem zanim poszłam spać. Poczekałam aż "wpije" do paznokci, w tym czasie czytałam książkę czy oglądałam jakiś film. Serum się wygodnie rozprowadza, szybko wpija (no chyba że moje paznokcie były takie spragnione zawsze), nawet przyjemnie pachnie, jest wydajne bo niewielka kropla starcza na rozprowadzenie po całej powierzchni paznokcia. W swoim składzie zawiera ekstrakt z czarnej orchidei, ekstrakt z jagód acai oraz alg. 
Serum to pomogło moim paznokciom i korzystnie wpłynęło na moje skórki. Produkt znajdziecie w drogeriach HEBE czy ROSSMAN. Kosztuje 30 zł ale widzę że teraz w Rossmanie jest przecena i dostaniecie to serum już w cenie 21,69 zł. Tak więc zachęcam Was do zakupu bo warto :)

Znacie produkt? Może i Wy macie jakąś dobrą odżywkę do paznokci o której nie wiem a chętnie przetestuje? Chociaż nie ukrywam że ta odżywka to dla mnie totalny pewniak.

Pozdrawiam,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
Dziękuję za komentarz. Jestem bardzo zadowolona że poświęcasz swój czas aby zerknąć na mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Ania